27 Eylül 2009 Pazar

Kutarıcı Guiza!!!!

Fazlasıyla ders çıkarılabilecek bir maçtı. Fenerbahçe iyi oynamadı diyebiliriz ancak iyi oynamamasına rağmen birçok pozisyon buldu. Antalyaspor ise berbattı bana göre kesinlikle haketmiyor Süper Ligi. Özellikle ilk 20 dakika pozisyonu bile yoktu Antalya'nın. Fenerbahçe güzel bir golle öne geçti ve ardından mükemmel bir ortaya gerçekten mükemmel bir kafayla Antalyaspor beraberliği yakaladı. Antalyaspor'un hiç gol atamayacağını düşünüyordum açıkçası ilk dakikalardan sonra ama güzel bir gol buldular.

Daha sonra ise pozisyon sıkıntısına devam ettiler. Eğer Mehmet Özdilek ortasahanın ortasında üç oyuncuyu oynatsaydı çok daha etkili olurlardı bana göre çünkü Veysel ve Necati özellikle ileride sadece gezindiler. Fenerbahçe ise Kazım ve Alex'in etkili oyunlarıyla pozisyonlar buldu. 3 topları direkten döndü. Şanssızdılar ve beceriksizdiler (Guiza) ciddi anlamda. Artık son dakikalara girilirken olan oldu. Hayatımda ilk defa böyle bir pozisyon gördüm açıkçası. Bu golü Fenerbahçe yese birşey demem ancak Antalyaspor bu futbola rağmen aldığı 1 puanı beğenmedi ve o puandan da oldu. Ders diye öğretilmesi gereken bir gol.

Maçın en etkili ismi bana göre Alexti. Müthiş bir futbolcu gerçekten yaptığı her hareket zeka kokuyor. Bu arada Daum da maç sonuında Guiza'dan memnunum demiş. Böyle devam ederlerse zaten şapka düşecek ve kel görünecek o zaman ne diyecek çok merak ediyorum. Haftaya Gençlerbirliği maçı ve Kazım yok. Fenerbahçe şu ana kadarki en ciddi rakibiyle karşılacak. Hayırlısı diyelim.

Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder