26 Ağustos 2009 Çarşamba

YAZIK...!!!


Her zaman alay etmişimdir kendi kalesine attığı gollerden dolayı. Ama Lugano'nun arkasını topladığını da göz ardı etmemişimdir hiç. Nolursa olsun 3 yılda birçok şey kazandırmıştır Fenerbahçe'ye. Avrupa'dan teklifler almasına rağmen gönderilmemiştir Aziz Yıldırım tarafından ama bu yıl zamanında yerine gelmiş olduğu Luciano'ya yaptıklarını şimdi de ona yaptılar. Geçen televizyonda şu Kiğılı mağazalarının sahibinin röportajını dinledim meğer Fenerde yöneticiymiş Edu ile sakatlığı geçtikten sonra yeniden anlaşacağız diyordu. Sanırım bu adam futbolcuyu mal yerine koyuyor. Parasını alamadan dönüyormuş Edu ve git Fifa'da hakkını ara demişler. Aziz Yıldırımla görüşmek istemesine rağmen görüştürmemişler. Ben burada sakatlandım ve beni adam yerine koymadan gönderdiler diyor ve bunun da Aziz Yıldırım yüzünden olduğunu Daum'un kendisini takımda istediğini de belirtiyor.

Ne demektir bunu bir futbolcuya yapmak? Luciano, Appiah ve şimdi de Edu. Galatasaray'a vefasız diyenlere sorsam acaba kaç tane futbolcuyu 35ine kadar oynatıyor Fenerbahçe. Onu geçtim yüksek paralar verdikleri adamları birkaç ay sakat diye kovup gönderiyorlar. Zaten Lucianoyla görüşmeyi deneseydi Edu hiç gelmezdi bence. Neyse yazık diyorum ben Aziz Yıldırım'a. Futbolcuları parayla satın alabildiği eşyalardan farklı görmüyor sanırım.

Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder