14 Ağustos 2009 Cuma

SUS ARTIK AHMET ÇAKAR!!!!

Yıllardır onu hep tartışmalı pozisyonları yorumlasın diye aldılar programlara ama o hep hemen hemen herşey herkes hakkında yorum yaptı. Ama onu da kirletemeyeceksin Ahmet Çakar. Bak bakalım Messi'nin sol bacağı olamaz dediğin yerden yere vurduğun adam hakkında bahsettiğin Messi neler demiş: ( Bu arada kimse yanlış anlamasın Messiyle Arda tabii ki kıyaslanmaz ama bu kadar da fark yok be kardeşim.)

Messi'ye Türkiye'nin en iyi futbolcusunun kim olduğu sorulmuş ve Messi demiş ki:

Şüphesiz Arda. Hem Galatasaray'da hem de milli takımda birkaç kez izledim. Çok yetenekli bir yıldız olduğunu düşünüyorum. Avrupa'da birçok takımın onu istediğini okudum ve duydum. Haksız değiller. Play Station'da futbol oynarken onu takımıma muhakkak alıyorum. Yaşıtlarım arasında yıldız diyebileceğim birkaç isimden biri. İspanya Ligi'nde olmasını isterim. La Liga birçok yetenekli oyuncunun forma giydiği bir lig ve Arda da burada oynamayı fazlasıyla hak ediyor.

Ahmet Çakar Messi senin hakkında ne der acaba sorsalar? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder